Data e postimit: 2014-08-18 20:19:53
Lexime: 3761
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Lodh ende pa ja fillu punës !

Vepra te ngjashme
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Gjëegjëza...
Gjëegjëza.. 1.Zu-zu-zu! shkon atje e vjen ketu punon dite e punon nate najep dylle e na jep mjalte..(Bleta) 2.Jam sikur lot qe rrjedh nga qielli mua me than vetem dielli...(Shiu) 3.I shkon rrjeta duke bere rrjeta...(Marimanga) 4.Te lodh...
Autori: Erjona Vidrica · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Kujtim
Nji nate pa hane, qe skthen pergjigje Dy sy qe vec n'andrra takohen Nji premtim i lan pergjys E nji zemer qe venitet Pa shpres se historia i perseritet Ajo qe e solli ne jete , u largu nga kjo bote E tash dashnia e jetes , pa fillu perfundoi ...
Autori: besiana · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma… Aforizma....  Liria eshte si dielli,kur mungon dielli ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Puna e mëson njeriun,si duhet punuar ! 2.Pa e kryer një punë,s'fillon tjetra
Autori: Dea Bajrami · Lloji: Poezi personale · Tema: Klasa jone
KLASA JONE Klasa jone ngrotesi Ne te jane gjith shok e shoqe Eshte ajo gjithnje e para Kur mer pjes neper gara REFREN 2 Klasa jon,klasa jon Vater ku fitohet dituri Puna jon,puna jon Nje garanci per te bukuren ardhmeri Klasa jone lule e...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Të adhuroj
    "Të adhuroj" Sa her që ty.... Nuk të kom ,par: Malli ,shum më Ko marr desh , Me lot kom fillu, Duke qar..Dal ngadal.. Që në çastet e para Që të kom par!Një Ndjenj fort e madhe: Mendjen ma ko marr.. E zemrën ,ma ka përvÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Punëtorit Zgjohet herët në agim Që të punojë shkon pa përtim E familjen që ti mbajë Deri në muzg ai punon Ditë e natë kurr s'pushon Që të ketë një jetë më të mirë Ai po lufton Koha kështu i kalon ...
Autori: Aleksander Aliaj · Lloji: Poezi personale · Tema: vetja ime
Personit qe shikon cdo dite ne pasqyre... Atij besoji me shume se askujt Ate duaje,adhuroje Per ate bej cdo gje q te jete i lumtur Ate respektoje deri ne piken e fundit Per ate mos u lodh kurre se lodhuri Ate mbroje me guxim e drejtesi Ate r...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Gjeegjeza · Tema: Gjetja e sakte e Gjegjezave
Qader mbi koke trupin mbi koke A e dini se kush eshte !? Si ora tik e tak nuk nadlet asnje nate po ndaloi sadopak Kujdes nuk kurdiset prape !? Mendje s'ka por të mëson gojë s'ka,me ty flet, ti përditë me të jeton, mik të ngusht...
Autori: Floriesa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E ardhmja ime
E Ardhmja Ime Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e vogel keshtu me thone te gjithe por po mendoja me vete si eshte jeta te ben te mendosh per disa gjera qe ende nuk i ke menduar.Po cekja te ardhmen~ Ahh E ar...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Merita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Tema-Mallkimi
Mallkim Ne mes te nates,nder ndricimin e hanes se plot nga dritarja saj nje ze i trisht degjohej. Mallkonte fatin,mallkonte jeten,pas shum mallkimeve mallkoj edhe veten. Qante e fytyres se saj nuri i merzis e kaploi,ne dreq gjithcka te shkoj bashk me t...
Autori: Zuku · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Majën nën thikë fillon të hollohet, shënon vizë-pikë, por ngadalë shkurtohet. (ispaL) Zë vend në tokë, ateron nga lart, dielli kur bie, atëherë bën baltë. (aroB) Vjen nga burimet ndalet përpara digës furnizohen turbinat i...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com